Alla hjärtans dag <3

Första gången på 4 år som jag har nån att fira alla <3 dag med :D
Håller på och baka kärleksmums till hjärtat....
Han sa härom dagen att en arbetskamrats sambo hade bakat till dom på jobbet, Oscar hade sagt till sin jobbarkompis att han skulle säga till sin sambo att baka kärleksmums till dom men det ville hon inte för hon tyckte att Oscars flickvän (alltså jag :P) kunde göra det till ist.... Kände att han gav mej en pik :P men jag sa att jag inte viste hur man gjorde sånna och att jag aldrigt bakat sånna hehe....
Så jag hoppas han blir glad för jag har lagt mer blod svett och tårar i dom haha.... Nja dom är rätt lätta att göra....
Hittade ett recept på ica.se fast där heter dom Chokladrutor med glasyr och kokos....

Annars händer det inte så mkt idag....

I lördags va Helle här och åt med oss.... Hjärtat gjorde rådjurssadel med ris och jätte god sås och till det blev det några glas vin :D Efterrätt blev glass med hallon....
Vi kollade på melodifestivalen och hade jätte trevligt :D

Nej nu ska jag ta ut kärleksmumsen ur ugnen.... Håll tummarna på att dom blir bra....

Ha det bäst!!

Pussen T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0