Äntligen!!

Äntligen är jag hos C i Hallsberg.... Har längtat så.... Ett helt år sen vi träffades sist,men vi har pratat i telefon varje dag....

När jag klev av tåget igår o fick se han så blev jag så glad o sen när han kramade mej så kändes det så skönt o så rätt.... I bilen på väg hem så var det rätt tyst ingen av oss sa nått förutom när C fick syn på en kompis o tutade o skrek på honom hehe.... När vi kom hem till han så var hans pappa där o pillade i garaget så då fick jag träffa honom oxå, han o C är väldigt lika o det sa jag till C sen men då blev han inte så glad hihi....

Vi körde o handlade lite mat o sen åt vi hamburgare o pommes gott gott....
Senare på kvällen satt vi o pratade om allt möjligt, riktigt mysigt.... Men det var en sak ingen av oss vågade ta upp fast vi båda ville prata om det....
Usch jag vet inte vad jag ska säga, han vill att jag flyttar upp hit till honom o visst jag vill bo ihop med han men flytta nästan 40 mil hemmifrån det krävs en massa tänkande o tror mej jag har tänkt o inte blir jag klokare ändå hmmm vet ej hur jag vill, tycker han kan flytta ner till mej men han vet ej om han vill det.... Usch livet är inte lätt.... Aja nu pratar vi om nått roligare....
 Idag har C jobbat så jag har varigt här ensam hela dagen inte så skoj =( men jag har haft möjlighet o snoka runt lite hehe.... Nej skoja bara sånt gör inte lilla jag hehe.... Okej kanske lite då.... Han kommer hem snart o då ska vi käka lite o sen ikäll ska vi in till Örebro o träffa hans kompisar o härja lite som han säger hihi.... Ska bli skoj o se hur hans kompisar är o vad dom brukar göra för bus hehe....

Imorron på dan ska vi köra go cart med hans jobb  o på kvällen ska vi grilla o umgås med några av hans kompisar.... Blir lite fest senare på kvällen i hans bar som han själv har byggt, han har ett eget disco på åvanvåningen, de ni det är det inte alla som har haha....

Tror han kommer nu =)

Men men jag får skriva mer, o berätta hur det gått i helgen, när jag kommit hem o så....

Ha det bäst!!

Pussen


Kommentarer
Postat av: malin

hihi allt löser sig gumman... tänk positivt! malin saknar sin thette nu måste ses snart igen! ha nu riktigt roligt i helgen!

2009-04-18 @ 10:45:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0