Malmö del 2

Jaha nu har jag snart varigt här i en vecka o det har varigt så skönt o vara hemifrån ett tag....

I Torsdag var jag o  M o utforskade City, vi var bla på Trianglen, vi lallade runder i City i några timmar o jag hittade ett par jätte snygga skor, det behövdes för mina gamla var så sletna o det var jobbigt o gå i dem hela dagen.... Sen när vi skulle gå hem hade jag så ont i fötterna så jag inte visste var jag skulle bli av men vi kom hem till slut hehe....

Sen i fredags var vi på Entré o kollade o M hittade sitt efterlängtande Gina Tricot hehe.... 

I lördag så åkte jag till A som fyllde år o var där hela dagen, så M o N fick en hel dag för sej själva, det behövde de nog hehe....
 
Idag har vi varigt på Ikea o Jysk.... M köpte en jätte snygg tavla som hon skulle hänga åvanför TV:n men när vi kom hem o hon skulle hänga upp den så blev det inte som hon ville o N skulle försöka hjälpa henne o mäte men det blev inte heller bra, M ville göra på ett sätt o N på ett annat sätt hehe, men det är juh såman säger: Juh fler kockar juh sämre soppa haha, men tavlan kom upp till slut o jag tyckte det blev bra men det vra jag nog ensamm om hihi....

Har färgat håret nyss o det blev jätte snyggt....

Just nu försöker vi fyndera ut på vad vi ska äta men det är inte det lättaste när ingen av oss vet vad vi vill ha haha....
Dagens I lands problem HAHA

Jaja jag får nog sluta nu o tänka på mat =)

Ha det bäst!!

Pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0