Malmö!!

Ja då var man hemma hos M o N i deras nya lägenhet i malmö, så fin o mysig....
Just nu springer M runt o städar o jag håller mej så långt borta som möjligt hehe, är nog bara ivägen om jag ska hjälpa till....M o jag skulle köra ut till Plantagen innan idag o det gick så där.... Först missade vi avfarten o då fick vi vända i en rondell sen när vi väl kom av på den avfarten så var det inte rätt o då fick vi vända i en rondell till o så höll vi på ett tag tills vi hittade rätt, tror vi körde igenom 5 rondeller innan vi kom rätt.... Men jag fick iaf se Malmö by rondeller hehe....

Imorron ska vi göra Malmö änu mer osäkert.....

Men men får skriva mer sen....

Ha det gött....

Pussen T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0