Söndag kväll....

Jaha då var det söndag kväll o jag är hemma igen, trevlig o komma hem men jag hade gärna stannat ett tag till hos C.... Saknar han lite faktiskt....  Helgen har varigt jättte mysig o rolig, vi har hittat på en massa skoj hehe....

Igår var vi inne i Örebroo härjade lite, det var en massa folk o bilar istan, ett o annat race blev det oxå fast C körde inte för han hade sin pappas bil.... C o några av hans kompisar försökte hela kvällen med o lära mej säga korv på deras dialekt men det gick inte så o sen förökte jag lära dom o säga korv på skånska o det var som att lära en hund o prata HAHA.... Har blivigt total mobbad hela helgen för att jag är skåning hehe.... Dom gick in på statol o frågade om de hade ett skånsk/svenskt lexikon o han som stod i kassan,stackarn, helt seriöst: "Nej tyvär har vi inte fått in dem än men de kommer nog nästa vecka" o då kunde inte jag hålla mej, jag skrattade tills jag  grät.... Killen i kassan fattade ingenting, jag tyckte så synd om honom....
Vi härjade runt tills halv 3 o var inte hemma förens vid 3 o innan man kom i säng o så blev klockan 4 o jag skulle upp igen kl 8 för tåget gick halv 10 så det blev inte många timmars sömn så man är lite sleten idag.... Men jag ska inte klaga för det är självförvållat hehe....

Pratade med mamma idag om C o mej o hon stöttar mej hur jag än gör men hon tycker vi ska ta det lugnt o inte stressa in i nått, kanske vara tillsammans ett tag på distans o träffas nån gång i månaden o se hur det funkar o bestämma mer sen.... Hon kan vara rätt smart ibland min mor haha.... Får prata med C o se vad an tycker om det....Blev inte av att vi pratade om det i helgen utan vi bara njöt o la problemen åt sidan....

Vad händeri veckan då?? Hmm?? Jo på tisdag ska jag o pappa köra till tyskland med en buss penisionärer, det är en sån shopping tur över dagen.... Ska bli skoj o så känar man lite pengar med....
Senpå onsdag ska vi hjälpa farmor o flytta.... Kanake blir att vi får hälpa henne på helgen med, det är juh några saker o flytta, hon har samlat på sej rätt mkt under åren o inte kan man slänga nått heller det kan juh vara bra o ha hehe....

Jaja ska lägga mej rak lång i sängen o kolla på tv....

Ha det bäst!!

Pussen







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0