Valborg!!

Ja då var valborg oxå över, tiden går fort.... Har varigt hos mormor o morfar idag o grillat,riktigt gott....

Förra helgen var jag hos S o T olekte med dem hehe.... På fredagen när jag kom bar det raka vägen till garaget o fixa till bilarna inför utsällningen pålördagen, vi höllpå tills halv 2 på natten.... På löradgen var vi på bilutsällning på Yllan, sen på kvällen var vi hemma hos D o S o grillade, J o A var oxå med.... Efter att vi ätigt åkte grabbarna in till stan o vi töser stannde hemma o snackade skit hehe.... På söndagen var vi i garaget hela dagen o fixade med S bil....

I måndags åkte jag till M o N o var där tillsi onsdags.... Skojigt värre hehe, jag o M satt uppe till halv 3i måndags o snackade ne massa skit hehe.... Sen på tisdagen var vi på Centersyd o shoppade eller M shoppade o jag följde med hehe....

Hmmm annars händer der inte så mkt, ska städao så imorron... Jo en kul sk är att på lördag ska jag till min KusinVitamin, hon ska ha sexpary sen ska vi ut på kvällen, ska bli skoj, det var ett tag sen jag o hon festade....
 Ja jag har juh blivigt "faster" oxå hehe, min lossasbro har blivigt pappa =)

Nej nu ska jag krypa ner i sängen o besöka drömmarnas värld hihi....

Ha det bäst

Pussen T

 
                                                                                             
                                                                                


Kommentarer
Postat av: malin

hehe tack själv, måste vi göra om snart igen! japp är det, det kanske är på plats nästa gång du kommer ner till oss! HIhi kanske även lite annan färg på väggarna oxå då! Hihi ååå grillat... så gott de låter! Puss å kram

2009-05-01 @ 11:10:03
URL: http://minimalin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0