Full rulle!!

Oj oj det var ett tag sen jag skrev.... Det harvarigt rätt mkt nu.... Hoppat av skolan för jag fick ingen ekonomisk hjälp från csn och soc kumde inte hjälpa mej så lönge jag pluggade, så jga bestämde mej att hoppa av....
Springer på Arebetsförmedlingen var o varrannan dag känns det som, har sökt rätt mkt jobb men har inte fått nått usch sajer jag bra.... Det är jobbigt o vara arbestlös.... Sen alla desss jävla kassakort som ska fyllasi till A-kassan....
Sen igår fick jagen himla massa pappaer som ska fyllasi innan jag kan ansöka om bidrag från soc.... Jag blir tokig aaaaa....

Jaja man ska inte klaga....
På torsdag åker jag till Ronneby och ska vara instruktör på en ungdomskurs hela helgen.... Sen nästa vecka ska jag jobba på Siestan i Hässleholm.... Så det blir juh lite pengar där ifrån....

Annars änder det inte så mkt hos mej....

Tycker det kan bli bra väder nu, visst det solen är framme på förmiddagen men sen på eftermiddagen är det grått o trist o sen blåser det.... Nej nu får solaen komma fram o stanna framme hela dagen, man blir så trött när vädret håller på o växla så....

Igår fickjag värsta rycket o vårstädade.... Sorterade ut kläder som jag inte använder, slänge gammla pappaer o rensade ut låderna sen dammade jag o dammsög till och med maddrassen i sängen åkte ut på ballkongen för vädring.... Klapp på axlen Thette....
Till och med ödlan fick sej ett vår bad hehe....


Jaja nej nu kommer snart min moser o hämtar mej....

Ha det bäst....


Pussen Thette


Kommentarer
Postat av: malin

va du är duktig, hade jag också behövt göra... menmen sånt hinns inte med just nu,...



pussåkram

2009-05-20 @ 18:59:35
URL: http://minimalin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0