Kebabtalrik o Skitsnack!!

Idag har jag varigt med S på stan o shoppat nya byxor till henne, för min del blev det inga nya kläder.... Sen gick vi till tredi o åt kebabtalrik (gott gott) o snackade lite skit hehe.... Sen åkte vi hem till mejo snackade mer skit haha....

I helgen var jag hos min KusinVitamin på sexparty, riktigt kul hehe....Hon som visade sakerna var riktigt fräck o ball....  Senare på kvällen så gick vi ut på Öja aldrig varigt där men det var riktigt skoj....

Annrs händer det inte så mkt hos mej.... Jo jag har tappat mitt bankkort vetej vart.... Upptäckte det i lördags när jag skulle ta ut pengar så allt blev jätte stressigt,fick ringa o spärra det o det var inte det lättaste.... Sen fick jag ringa till Kusinen o saj att jag kommer senare.... Men men jag kom til Ystad nån timme senare än planerat....

Jaja jag ska laga lite mat nu....

Ha det bäst....

Pussen T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0