Det går framåt =)

Just nu känns allt jätte bra, jobbar och har fått schema september ut och hoppas på mer.... Håll tummarna.... Familjen mår bra och jag har mina underbara vänner....Ja allt är toppen just nu.... Känner inte mej så nera längre utan jag försöker se farmåt och att min tur den kommer....
Men visst, jag kan inte sluta tänka på det.... Jaja det blir bra snart....

Annars händer det inte så mkt hos mej, ska jobba i helegn inte så skoj men det ger bra pengar och det tacka man inte nej till....  Imorron ska jag och Anders på bio, ska se den nya Beck.... Anders ska bjuda på kinamatinnan innan bion, så snällt av han.... Han tyckte jag behövde det, och att jag behövde annat och tänka på.... Visst det håller jag med om....

Fick reda på att på måndag ska det ta strömmen från halv 8 på morronen till typ 5 på kvällen och jag är ledig den dagen, vad ska jag görad å, jag kan inte lyssna på radio, sitta vid datorn,kolla tv jag kan inte ens laga mat, hallå kan de göra så?? Hjälp vad handikapad jag känner mej får panik bara o tänka på det....

Nej jag ska vara lite social mot Anders...

Men men ha en trevlig helg....

Ha det bäst!!

Pussen T


Kommentarer
Postat av: Sandra

Tycker det är på tiden att du uppdaterar lite. Bättre dig hallå... Jag behöver något att läsa om dagarna ju :P Kramar

2009-10-14 @ 01:12:43
URL: http://whybenormal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0