En regning eller solig valborg??

Ja idag är det valborg och just nu regnar det inte kul, hoppas det blir finare ikväll....

Har fått lite påbakning om att jag ska uppdatera min blogg oftare men jag har ínte haft nått och skriva....

I Onsdags var jag på återbesök hos läkaren och allt ser bra ut, bättre än förväntat, bara några grader från helt rakt =) det gillas starkt.... Va lite rädd att han skulle sjukskriva mej längre men det gjorde han inte, så i juli kan jag börja jobba igen iaf 50% till och börja med sen öka....

Anars händer det inte så mkt hos mej försöker få dagarna och gå snabbt för jag hållerpåoch bli tokig av att gå hemma....

Ikväll blir det party med grillning och lekar, ja för min del blir det inte så mkt lekande men ändå hehe....

Jaja nej fortsätta städa, har städat tillödlan så nu är det bara resten av rummet kvar....

Ha en trevlig valborg och hoppas på sol och fint ikväll....

Ha det bäst!!

Pussen T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0