Årets första julklapp :D

Fick min första julklapp idag av Becka :D Ett par örhängen och en nyckelring i fom av en mus som håller ett hjärta....
Har spruningt runt istan nu ikväll med Becka och hjälpt hene med julklapparna sen bjöd Matte på BK mumma :D

Annars har dte inte hänt så mkt idag, sov rätt länge.... Det behövdes för har sovigt dåligt i två nätter....
Imorron blir det till och umgås med Jenny och busa med hennes son....

Är med och tävlar om ett present kort på lillaleksaksbutiken via Sandras blogg och imoron avslutas den så jag håller tummarna på att jag vinner fast där är en som rimmade lite bättre än jag men man kan juh alltid hoppas :P

Nu ska jag lägga mej i soffan en stund sen dejta kudden....

Natti Natti!!

Pussen T



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0