En kall men trevlig dag!!

När jag klev upp imorse visade termometern -22 grader, usch ville vekligen inte ge mej ut i den kyla men Jenny väntade på mitt sällskap och ville juh umgås med henne så det va bara och klä på sej varmt och ge sej  ut....

Dagen har spenderats hemme hos Jenny, busta med hennes son och sen bjöd Jenny på jätte god mat, kyckling och potatisgratäng :D

Har precis kommit hem efter att jag och mamma varit i åhus en runda ochm kollat posten och så....
Ligger just nu på syrrans rum och lyssnar på musik med henne....

Imorron blir dte in till stan och shoppa det sissta och sen på kvällen blir det till Tollarp för upppesitta kväll med familjen Evergren/Kindvall, ska bli riktigt mysigt :D

Sen är det julafton och den ska spenderas hemma hos mormor och morfar med resten av släkten....
Löradg blir dte utgång med Becka sen hem till O på natten och stanna där några dagra :D Vill att det ska bli lördag så jag kan träffa dej nu!!

Nu ska jag va lite social mot syrran sen blir det sängen....

Ha det bäst!!

Pussen T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0