Fundersam :S

Hörde ett bra uttryck idag "Jag är hellre lyckligt ovetande än olyckligt medvetande" tyckte det va bra sagt fast sen började jag fundera.... Vissa saker vill man juh vet fast det kanske inte är så bra saker....
Jag vill juh veta vad Han tycker om mej men vill inte fråga för svaret är kanske inte det jag hoppats på, hmmm men det är juh bättre och veta det nu innan det går för långt.... Åååå jag tycker verkligen om Han och det känns så jävla rätt.... Jag har haft väldigt svårt för att lita på killar och öppna mej för dom men med Han kan jag detta....
Visst vi pratar varje dag och så men ändå säger hjärnan att inte ha för stora förhoppningar, men sen säger hjärtat att satsa fullt ut.... Vad ska jag lyssana på??

Så nu har jag fått skriva av mej lite :D

Idag har det inte hänt så jätte mkt skoj.... Va hos tandläkaren idag och allt så bra ut förutom att jag måste dra ut en visdomstand som växer snett så den skaver i tandköttet, aj aj inte skoj.... Fick en ny tid den 24 januari, jippi vilken bra födelsedagspresent :P

Imorron kommer mamma hem från Egypten så tänkte överaska henne med att städa och lite så :D

Nej nu väntar en dejt med kudden....
Natti Natti!!

Pussen T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0