Jag försöker igen!!

Det va juh ett tag sen jag skrev här men nu känner jag att jag måste skriva av mej....

Mycket har hänt sen jag skrev här sist.... Jag har flyttat hemifårn, till Åhus i ett hus :D bo tillsammans med Cassie och det funkar riktigt bra.... Fast nu har Cassie skaffat kille så hon är inte hemma så ofta men det går ändå....

Jag har med träffar en kille men det är jätte nytt så jag vet inte var det leder men hoppas på det bästa :D håll tummarna för mej....
Går arbetslös så jag håller på och klättra på väggarna nu, blir galen.... Försöker få dagarna att gå men det är inte lätt.... Har aldrig städat och plockat hemma så mkt som jag gör just nu :P
Sen är det inte kul om någon vän vill hitta på nått och man måste säga nej bara för att man inte har några pengar :(

Just nu sitter jag hemma hos mamma, passar hennes lägenhet för hon är i Egypten, hon kommer hem på fredag.... Hoppas dom har haft trevlig och att hon köpt nått fint till mej :D

Annars flyter livet på som vanligt.... Snart är det julafton, usch vad tiden går fort.... Ska fira hos mormor och morfar i år och i år ska vi va ALLA, det har vi inte vatt på länge, kommer bli en intresant och rolig julafton känner jag på mej :P

Jag ska försöka va bättre på och uppdatera här....

Nej nu blir dte bingen.... Natti Natti!!

Ha det bäst

Pussen T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0