Flytt och en massa snö!!

Japp igår hälpte jag Sandra och Thomas och flytta  fast Thomas visste inte att vi flyttade.... Sandra ville överaska honom.... Vid 10 tiden började vi flytta och vid ett tiden var vi nog klara, undan gick det.... Det snöade som f*n nästan hela tiden inget trevligt flytt väder.... Efter flytten bjöd Sandras mormor och morfar på lunch en jätte god köttfärssopppa mumms mumms....
Jag och Sandra passade även på och leka med hundarna i snön hehe skoj skoj....
Sen bar det tillbaka till lägenheten och packa upp allt och avlösa Sandras mamma som passade Max.... Han sov så gott när vi körde och åt så vi ville inte väcka han....
Thomas ringde när han körde från jobbet och sa att han var på väg hem, så när han klev in i lägenheten möttes han av en tom lägenhet hehe....Jag skulle ge nästan vad som hellst för att se hans min då haha.... Han kom bort till den nya lägenheten och när chocken hade laggt sej beställde vi mat och kollade på film.... Blev kvar hos dem tills kl 02.00 tiden....
Nästa gång är det jag som flyttar hoppas vi hehe.... Ska bara över tala folket att hälpa mej och det kan bli lite svårt med tanke på att jag bor på 4:de våningen utan hiss, fast är vi många kan vi stå i vars en trappa och langa ner sakerna....

Ska tillbaka till S & T om en stund och terorisera dem ett tag hehe.... Sen ikväll ikväll blir det fest hos Becka, hennes bror fyller 20 år idag grattis till han....

Funderat rätt mkt på hur killar är funtade igentligen?? Hur kan man göra så och sen bara låssas som inget?? DU kanske tycker det är okej men det tycker juh inte jag med tanke på att du vet vad jag känner för dej.... Jag blir galen på detta.... Jag får nog aldrig vara lycklig....

Jaja nu är det bara 15 dagar kvar till op och folk undrar om jag är nervös, nej jag är skit nervös.... Men det är juh inte så konstigt....

Nej nu ska jag hoppa in i duschen sen ge mej bort till S & T....

Ha det bäst!!

Pussen T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0