Sjuk!!

Usch jag har gått och blivit sjuk.... Feber och jätte förkyld... Inget roligt alls.... Skulle jobba imorron och på ferdag men får stanna hemma i K-stad....

Nu är det bara 18 dagar kvar till op, det närmar sej med stora steg.... Var hos narkosläkaren igår och det var nog det mest onödigaste besök jag nånsin varit med om.... Fick först vänta 20 min innan det var min tur sen var jag där inne i 5 min sen fick jag åka hem igen helt onödigt, dom kunde juh laggt in det bösöket när jag var där för två veckor sen och träffade alla andra.... Det enda jag fick veta var att de ska söva mej på rygg sen vänder de på mej så jag ligger på mage.... Jag va så irreterad när jag gick där ifrån, här har man åkt typ 10 mil för att få reda på sånt man redan visste men det vara att se glad och åka hem igen....

Jobbar mån-tors nästa vecka sen på fredagen (26/2) åker jag och syrran til Gbg och shoppar loss och bara umgås.... Vi brukar hitta på nått sånt en gång per år.... Alltid lika trevligt och vi hittar alltid på nått bus hehe....

Annars händer det nog inte så mkt hos mej.... Hoppas på att bli friks till helgen så man kan hitta på nått skoj hehe....

Nej nu ska jag nog ta och sova en stund känner att det behövs har inte sovigt mkt inatt....

Ha det bäst!!

Pussen en sjuk T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0