En roligt dag/kväll....

Dagen började att jag bestämde mej för att åka in till stan och klippa mej, fick vänta ett tag för där var mkt folk men jag blev klippt sen gick jag och köpte färg till håret.... Har aldrig färgat håret själv utan haft hjälp av någon men skam den som ger sej så jag färgade håret själv men där var färg i hela badrummet när jag väl var klar Hehe.... Men snyggt blev det.... Sen på kvällen kom Anna hem till mej sen körde vi och Bowlade med de andra.... Skoj skoj och jag kom inte sist haha.... Grattis till Sandra som van över alla.... Sen efter åt åkte vi hem till mej och satt och snackade en massa skit.... Fick en massa tavlor i svart vitt av Sandra, Thomas, Max, Anna, Anton och Alva och av Julia och Andre fick jag 200 kr på hemmakväll, så jag har nått och göra när jag är sjukskriven.... Tack tack.... Nej nu är min rast slut.... Ha det bäst!! Pussen T

Kommentarer
Postat av: Sandra

Presentkortet var från doffe och sara också :) Tack för en trevlig kväll :D

2010-02-01 @ 00:32:39
URL: http://whybenormal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0