Nedräkning!

Det är 7 veckor eller 43 dagar kvar tills operationen.... Ringde till läkaren idag och fick svara på en massa frågor.... Ska dit den 4 februari och träffa teamet som ska operera mej, sen ska jag ta en massa prover och röntgas.... En hel dag på sjukhuset skojigt värre.... Det är mkt som ska ordnar med innan op, försäkringskassan, jobbet, arbetsförmedlingen mm.... Måste sluta med mina P- piller för det är juh en risk för blodproppar och op i sej kan oxå vara en riks för proppar.... Sen ska jag sluta röka, klapp på axeln.... Kan bli sjukskriven upp till ett halv år, jag kommer bli galen jag som är en sån arbetsnarkoman haha.... Jaja det ordnar sig säkert får ta och lära mej sticka eller nått sånt Hehe.... Nu på lördag ska jag och några vänner gå och Bowla och fira mej lite.... Hoppas nu alla kan för juh fler desto roligare.... Annars händer det inte så mkt i veckan förutom jobb.... Skriver mer imorron eller ikväll.... Ha det bäst!! Pussen T

Kommentarer
Postat av: Sandra

Den 4 ska vi också till csk :D Jag och Max alltså :`P Kanske syns där då ;)

2010-01-25 @ 22:43:32
URL: http://whybenormal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0