Operation!!

Jaaaaaaaaa!! Äntligen har jag fått tid till op av ryggen, väntat tre år på det.... Den 8 mars smäller det.... Så nu ska jag bli bättre på och blogga oxå så och hålla er uppdaterade på vad som händer....
Annars har det inte hänt så mkt, jobbar som vanlig men inte lika mkt....

Fyller år idag så här har varigt huset fullt hehe.... Just nu sitter familjen och kollar på tv....
Imorron åker jag tillbaka till malmö men kommer till K-stad nästa helg. Då tänkte jag fira mej med vännerna med lite bowling sen kanske lite fest hemma hos mej.... Får se vad jag bestämmer mej för....

Nej nu ska jag vara lite social med familjen innan läggdags =)

Ha det bäst!!

Pussen T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0