Nervositeten börjar krypa i kroppen....

Ja nu är det bara 6 dagar kvar till op så jag börjar bli lite smått nervös.... Jobbar hela veckan så jag hinner inte tänka på det så mkt och det är juh bra.... Annars händer det inte så mkt, är bjuden så fest på lördag men vet ej om jag ska dit, får se.... Sitter på jobbet nu och väntar på att kl ska bli halv 4 så jag kan börja jobba.... Jag har börjat flytta mina kläder och saker från Malmö hem till K-stad och det va en hel del, 2 st väskor med bara kläder hade jag med mej hem i helgen och jag har ännu mer kvar hos Anders.... Fattar inte hur mkt kläder jag har igentligen och ändå har man aldrig nått och ha på sej Hehe.... Jag har fått en ny säng, en 160 och för att den ska få plats måste jag ta bort min hylla så det går jag gjort i helgen och sålt den men jag tänkte juh inte på allt jag hade i den, så nu ligger allt på golvet tills jag hittar nån stans och gömma sakerna :-P.... Tänka först göra sen är inte min starkaste sida haha.... Jaja det löser sig säkert.... Nej nu ska jag gå och jobba.... Vill oxå bara säga grattis Julia och André till lill Killen.... Ha det bäst!! Pussen T

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vi måste träffas innan op! Max vill visa tant Thette vad han kan nu. Han har lärt sig de bara för att kunna göra de på dig :) puss

2010-03-04 @ 23:57:55
URL: http://whybenormal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0