Bakat :D

Jobbat idag med och det känns skönt att ha nått och göra om dagarna.... Fast det är lite jobbigt och komma upp på morgonen, jag är juh ingen morgon människa :D men det får gå ändå.... Idag när jag kom hem så va jag helt slut så jag somnade i soffan :P
Hjärtat har varit hemma från jobbet idag för han va inte alls bra imorse :( men när jag kom hem från jobbet så kände han sig bättre :) Just nu är han på möte med skytteklubben så det är bara jag och H hemma.... Vi har bakat hallonmuffins och chockladmuffins, hallonmuffinsen blev super goda men chockladmuffinsen blev lite torra men dom slank ner dom med :P

Annars händer det inte så mkt denna veckan, kanske får fin besök i helgen :D

Nu ska jag inta ryggläge i soffan och vänta på att hjärtat ska komma hem....

Ha det bäst!!

Pussen T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0