Barbacka och en massa bus :D

Dagen har spenderats på Barback med Sandra, Max, Julia, Casper, Johan, Malin, Arvid, Johanna, Neo, Ellie, Saga och Becka :D Va jätte trevligt och det blev en del bus med barnen :D Tur att jag och Becka va med så vi kunde agera lektanter :P har en kännsla av att vi får följa med fler gånger :P
Köpte ny cykler igår så idag bestämde jag mej för att cykla in till stan från Åsum och det gick jätte bra, hade lite motvind både dit och hem men det va inte så farligt.... Känner mej riktigt duktig, klapp på axeln :D

Nu sitter jag hemma hos hjärtat och väntar på att han ska sluta.... Det blir en lugn kväll ikväll, kanske åka in till stan och kolla på Hampus när han splear cup med skollaget (Amerikansk fotboll) får se hur vi gör....

Nu är det snart lördag och då är det temafest som gäller hos Sandra och Thomas, temat är reklam, lite svårt tema men det ska bli skoj och se vad alla har klätt ut sig till :P Jag kan inte avslöja vad jag ska va men jag är helnöjd med min ide :D

Nej nu ska jag lägga mej på soffan tills hjärtat kommer hem :D

Ha det bäst!!

Pussen T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0