Jobbar :D

Tjoho har fått et timjobb på mammas jobb, jobbade torsdag och fredag och ska jobba hela denna veckan :D Sen vet jag inte hur det blir men iaf så är jag glad att få börja jobba igen :D

Helgen har varit riktigt trevlig, i fredags va vi hemma i Åhus och grillade med Cassie, Palle, Helle, Linnea och några av Palles kompisar, riktigt trevligt.... I lördags va jag med hjärtat på skytteklubben och hjälpte dom med sportlovsaktiviteterna.... Idag har inte varit lika rolig, varit på möte hela dagen men dom bjöd på god smörgåstårta så det va juh trevligt :D

Just nu sitter jag i soffan halv död och väntar på att hjärtat ska komma hem från sina föräldrar.... Blir nog soffan resten av kvällen :P

Vad har ni hittat på i helgen då??

Ha det bäst!!

Pussen T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0