Så underbart!!

Just nu är livet nästen helt perfekt, fattas bara ett jobb oxå....

Hjärtat sa nått till mej igår som gjorde att allt bara kändes helt underbart....
Han har juh sagt att om det inte funkar mellan mej och hans son så kan vi inte inleda nått men igår så satt jag och H och skojade när vi åt och gadde ihop oss mot O :D och vi skrattade jätte mkt.... Så när H hade gått och laggt sej så sa O att "jag tror att H verkligen tycker om dej" :D Det kändes så underbat att höra och jag hoppas verkligen det är så.... Jag tycker att jag och H kommer bra överens....

Annars har det inte hänt så mkt hos mej.... Va på tjej kväll i lördags hos Becka och det va jätte roligt.... Nästa helg är det reklamparty hos Sandra och Thomas, ska bli riktigt trevlig och hjärtat ska oxå följa med så alla får träffa han :D Det är juh bara Helle som har träffat han än så länge av mina vänner.... Hoppas dom godkänner han, fast det tror jag dom gör :)

Ikväll blir det mys med hjärtat och H och imorron kommer Helle hit och äter med oss :D kommer bli en trevlig helg :D

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen kommer mamma och hämtar mej, vi ska till huset och kolla posten och hämta lite saker som jag behöver....

Hoppas ni får en trevlig helg!!

Ha det bäst!!

Pussen T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0