Förkyld = super trist!!

Då har man åkt på en riktigt irreterande förkylning :( Jag har klarat mej från maginfluensan, som resten av familjen har haft, yes tänkte jag skönt och slippa bli sjuk men tji fick jag, vaknade i morse av att jag hade jätte ont i halsen och näsan rann som en fontän.... Där får man för att man ropar hej i förvägt hehe....

Idag har jag legat på soffan och tyckt synd om mej själv (man får göra det ibland) väntar på att O ska komma hem från jobbet så han kan tycka synd om mej ist :P

Jag träffade O:s föräldrar i lördags och det gick jätte bra, dom va jätte gulliga och hur trevliga som helst.... Dom ha en liten Labbe valp på 6 månader, helt underbra och hur söt som helst, ville ta med henne hem men det hade nog inte blitt så populärt :P


En riktigt nära vän till mej har haft det rätt tufft ett tag med hennes son för han har vatt sjuk och ingen har riktigt lyssnat på dem men som tur är så är hon rätt envis av sig och har vekligen lyssant på sin magkännsla att det har vatt nått som är riktigt fel med hennes son.... Efter många om och men så var där nån som lyssna på dem och tur var det, annars hade dom kanske inte haft sin son längre....
Så vill bra uppmana alla att lyssna på din magkänsla och ge dej inte.... Oavsett om det handlar om dej eller ditt barn så känner du dej/ditt barn bäst och vet när dte är nåptt som är fel!! Man ska va envis!!

Hoppas ni får en bra dag....

Ha det bäst!!

Pussen T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0