Förkylningen börjar ge med sej!!

HAr inte orkat skriva här på några dagar.... Har varit riktigt förkyld och mått pyton, har varit lika gnällig som en man när han är förkyld :P men som en kompis skrev på FB så är jag agent 007 Thette med rätt att gnälla :P

Annars flyter livet på som vanligt.... Är hur lycklig som helst över att ha träffat O och allat känns så underbart bra.... det funkar jätte bra mellan mej och O:s son.... Han kom hem från soin mamma i fredags och jag har avtt här sen dess och det går bra, tycker jag iaf.... Han kanske tycker att jag är värsta pukot, fast det tror jag inte.... Han pratar om det mesta med mej, om skolan och så.... Vi får se hur dte blir framöver.... Håll tummarna för mej :D


Nej nu blir dte mat och sen mys i soffan resten av kvällen....

Ha det bäst!!

Pussen T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0