Onsdag och fortfarande fökyld!!

Förkylningen vill inte ge med sig utan den har blivit värre, hostra och har ont i halsen.... Hoppas det går över tills på lördag för då ska jag och några från min klass i gymnasiet ut och äta sen ut på pubben :D Ska bli riktigt skoj och träffa dom igen.... Någon har jag kontakt med och träffar ibland men inte alla....

Idag blev det sov morgon för O är ledig fram tills på söndag :D Vi ska snart åka till hans föräldrar.... Imorron blir det nog en tripp till mamma och häla på.... Syrran och hennes kille kommer oxå :D trevligt när hela familjen är sammlad :D Har inte vatt hemma hos mamma sen innan nyår så det ska bli skoj....

Nån som har ett bra tips så man blir av med förkylingen snabbt??
Missbrukade nässpray innan men slutade med det för 2 år sen och tänker inte använda dte igen för då åker jag dit igen tror jag :S Men hostmedicin driker jag som vatten just nu känns det som :P Jaja jag ska sluta gnälla och hoppas på att det släpper snart....


Ha det bäst!!

Pussen T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0