Värsta kapet!!

Jag har kommit på att jag hittat värsta kapet till kille :D Förutom att han är helt underbra så kan han laga sjukt god mat, baka bröd (som han gör just nu) sen jagar han med och det är juh alltid ett plus för då får man gott kött, som i onsdags åt vi rådjur mumma.... Helt enkelt ett bra val av kille :P

Idag så är O hemma från jobbet, han har fått nått virus eller infektion i kroppen eller nått sånt.... Så idag har vi tvättat och sen bakar O solorosbröd :D så duktig är han....

ikväll ska jag hem till mamma för min moster och kusiner kommer dit oc firar mej och syrran, vi ska ha kalas imorron men då kunde inte dom så dom kommer ikväll ist.... Så det blir fredags mys med let´s dance och go mat.... Tvärr kan jun inte O följa med ikväll men hoppas att han känner sig bättre tills imorron så han kan följa med på kalaset....

Nej nu ska jag hoppa in i duschen sen kommer mor min och hämtar mej, hmmm lite bortskämd är jag nog hehe....

Hoppas ni får en trevlig helg....

Ha det bäst!!

Pussen T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0