Grönkläder = snö....

Just nu sitter jag i Rinkaby på Hv övning och som vanligt när grönkläderna åker på börjar det snöa, så typiskt.... Just nu händer det inte så mkt så jag passar på och blogga lite för det va juh ett tag sen....

Jag skrev juh i förra inlägget att jag skulle på jobb intervju, den gick jätte bra och jag ska bara skicka in papper från mitt belastnings register och om det är okej (vilket det är) så bärjar jag som personlig assistens till sommaren :D

Annars har det inte hänt så mkt hos mej.... Ha jobbat hos mamma i 3 veckor och dte känns skönt....

Kärleken rullar på riktigt bra och jag är hur lycklig som helst :D

Nej nu ska jag ut i skogen och kolla hur dom sköter sej ute på fältet....

Hoppas ni får en bra helg....

Ha det bäst!!

Pussen T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0